پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228623
نشست شبانه استقلالي ها براي تعيين و تکليف منصوريان؟
تاریخ انتشار : 1396/06/26 10:49:28
نمایش : 1075
شنيده مي شود که شب گذشته نشستي با حضور افتخاري، عباسي ملکي و منصوريان خارج از باشگاه استقلال برگزار شده که البته با توجه به غيبت قراب و زماني نمي توان آن نشست را جلسه هيات مديره ناميد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، بعد از شکست تيم فوتبال استقلال مقابل پارس جنوبي آبي پوشان روز گذشته ساعت 15 به تهران بازگشتند و همه در انتظار روشن شدن تکليف عليرضا منصوريان بودند.

از آنجا که سيد رضا افتخاري بلافاصله بعد از شکست استقلال اعلام کرد فردا(روز گذشته) نشستي با حضور اعضاي هيات مديره براي روشن شدن وضعيت تيم و همچنين نتايج استقلال در هفته هاي اخير برگزار مي شود اما اين جلسه تا ساعات پاياني شب گذشته برگزار نشد.

البته شنيده مي شود که شب گذشته نشستي با حضور افتخاري، عباسي ملکي و منصوريان خارج از باشگاه استقلال برگزار شده که البته با توجه به غيبت قراب و زماني نمي توان آن نشست را جلسه هيات مديره ناميد ضمن آنکه هيچ يک از منابع رسمي باشگاه استقلال خبر فوق را تائيد نکرده اند با اين حال در آخرين ساعات شب گذشته از طرف کادر فني به بازيکنان اين تيم پيغام داده شد که ساعت 12 در ورزشگاه آزادي حاضر باشند تا تمرينات آماده سازي براي ديدار با ذوب آهن پيگيري شود.

با اين حساب هنوز مشخص نيست که آيا سرمربي استقلال ابقا شده که اگر اين اتفاق افتاده چه بهتر که زودتر اطلاع رساني شود تا بلکه آبي پوشان با آرامش پا به مسابقه چهارشنبه بگذارند و اگر هم هنوز تصميمي گرفته نشده چطور به بازيکنان اعلام شد که امروز ساعت 12 در زمين شماره 2 آزادي حاضر باشند.

تيم فوتبال استقلال روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادي بايد به مصاف ذوب آهن اصفهان برود.

فارس

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html